Er der mere mellem himmel og jord?

Jeg tog til Bispebjerg Krematorium for at tale med Lasse, der efter flere års arbejde her, er overbevist om, at der fandtes mere mellem himmel og jord, end vi går og tror. Jeg gik derfra med en følelse af, at artiklen i virkeligheden kommer til at handlede mindre om det overnaturlige, men mere om vores forhold til døden og om at leve livet mens vi er her – for en dag er det slut.